खबरी नेशनल न्यूज नेटवर्क ब्यूरो रिर्पोट

नई दिल्ली। विश्व मगही परिषद ,नई दिल्ली मगही भाषा के विकास केलिए मगही साहित्य, तिमाही पत्रिका प्रकाशित करने जा रहा है जिसके लिए देश विदेश से सब मगहिया पुरोधा से निहोरा किया जा रहा है कि ई पत्रिका के प्रकाशन ला अपनी अपनी रचना भेजने का कष्ट करें ताकि हर 3 महीना में संग्रहित साहित्य को पत्रिका में प्रकाशित किया जा सके और प्रकाशित करके मगही साहित्य को पूरे विश्व में फ़ैलाने का प्रयास ईमानदारी पूर्वक किया जाये ।

उक्त बातें प्रोफेसर नागेंद्र नारायण ,अंतरराष्ट्रीय महासचिव ,विश्व मगही परिषद के तरफ से घोषित किया गया । प्रोफेसर नागेंद्र नारायण ने बताया कि मगही पत्रिका के प्रकाशन केलिए बहुत दिनों से सुझाव सभी लोगों द्वारा आ रहा था ।

मगही साहित्य , तिमाही पत्रिका के लिए भेजे अपनी– अपनी रचना

मगही साहित्य , तिमाही पत्रिका के लिए अपनी अपनी रचना अंतरराष्ट्रीय महासचिव, प्रोफेसर नागेंद्र नारायण के व्हाट्सएप नंबर 9878 571 321 पर भेजे और विश्व मगही परिषद ,नई दिल्ली के व् ईमेल -vmpindia2020@gmail.com पर भेजें ।
विश्व मगही परिषद् परिवार इसके लिए सब लोग का हृदय से आभार व्यक्त कर रहा है और निहोरा हम सब लोग से करते है कि इस मुहिम में तन मन धन से भाग लेकर विश्व मगही परिषद के इस मुहिम को विश्व के कोने कोने में फैलाने में सहयोग करें।
प्रोफेसर नागेंद्र ने कहा कि स्थापना काल से विश्व मगहीपरिषद ,नई दिल्ली अनेक कार्यक्रमों के माध्यम से अपनी मगही भाषा के विकास ला तन मन धन से लगा है और आगे भी तरह तरह के कार्यक्रम करके मगही भाषा के विश्व पटल पर लाने के प्रयास करता रहेगा।

नीचे दी गई सूचना पर भी कर सकते है संपर्क

मगही साहित्य
विश्व मगही परिषद् के तिमाही पत्रिका
सब मगहिया पुरोधा से निहोरा करऽ ही कि पत्रिका में प्रकाशन लेल अपन रचना भेजथिन ।
अपन रचना हमर व्हाट्सप्प नंबर -९८७८५७१३२१ व् ईमेल -vmpindia2020@gmail.com पर भेजथिन ।
विश्व मगही परिषद् के तरफ से एकरा ला हृदय से आभार हे ।
जय मगध , जय मगही , जय विश्व मगही परिषद्
प्रो नागेंद्र नारायण
अन्तरराष्ट्रीय महासचिव
विश्व मगही परिषद् नई दिल्ली

khabaripost.com
sagun lan
sardar-ji-misthan-bhandaar-266×300-2
bhola 2
add
WhatsApp-Image-2024-03-20-at-07.35.55
jpeg-optimizer_bhargavi
WhatsApp-Image-2024-06-22-at-14.49.57
previous arrow
next arrow